czwartek, 16 października 2014

Pieczone warzywa dla dzieci


Zostało mi jeszcze trochę dyni...hmm...co by tu zrobić? Postawiłam na pieczona dynię w towarzystwie marchewki, pietruszki, selera i czerwonej papryki. Zdrowe, proste, szybkie i smaczne:)
  • kawałek dyni
  • marchewka
  • pietruszka 
  • kawałek selera
  • pół czerwonej papryki
Dynię obrać i pokroić w dużą kostkę. Paprykę w kwadraty. Marchew i pietruszkę w krążki. Selera w słupki. Wszystkie warzywa rozłożyć na blaszce. Można skropić oliwą i delikatnie posolić lub użyc ulubionych ziół. Ja zrobiłam saute. Piec ok 15 min w 180st. Podałam z pieczonymi ziemniakami i udkami:) Wyszły pyszne!
ps. jeśli dzieci nie lubią pietruszki, można powiedzieć, ze to pieczony banan:) Jeśli nie lubią dyni, ze to marchewka. Akurat miałam w domu niezłą brygadę i u mnie to przeszło:)))
                                                                                 Smacznego:)
Przed pieczeniem



Upieczone

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz