czwartek, 8 stycznia 2015

Zupka dla niemowlaka z kaszą jaglaną i szpinakiem- 6-7msc.ż.


Dzień przemija za dniem...młody rośnie nawet nie wiem kiedy.....dopiero był czerwiec a  tu już styczeń...Ubranka robią się małe a młody coraz bardziej zaczyna kontaktować się ze światem i ani myśli  leżeć- najlepiej jest na rękach osoby, która nie siedzi a spaceruje....trzeba świat poznawać!

Dziś zupka z marchewką, szpinakiem i ....kaszą jaglaną:) Kasza ta nie zawiera glutenu, jest bardzo zdrowa i postanowiłam powoli ją wprowadzać. Na początku chciałam ją zmiksować przed gotowaniem,  ale stwierdziłam, że to nie deser a zupa, więc mogę ją zmiksować razem z pozostałymi składnikami po ugotowaniu. I rzeczywiście zupka miała jednolitą, kremową konsystencję.

  • 1 marchewka
  • garść liści świeżego szpinaku
  • łyżeczka oliwy z oliwek
  • mała płaska łyżeczka kaszy jaglanej
Warzywa  zalewamy wodą, dodajemy oliwę i gotujemy ok 15-20min. Po tym czasie dodajemy łyżeczkę kaszy jaglanej i gotujemy jeszcze ok.15-20min. Wszystkie składniki dokładnie miksujemy i podajemy dziecku lekko ciepłą zupkę.  Jak zawsze z podanych ilości wyszły dwie porcje. Zupka bardzo Młodemu smakowała:)
 ps. Chcesz na bieżąco otrzymywać moje najnowsze przepisy? Zapraszam do polubienia mnie na Facebooku- Fanpejdż: Homcia w domu.
                                                                                 Smacznego:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz